Cross Centeret Snellingen søker etter en serviceinnstilt, positiv og nøyaktig medarbeider som innkjøps- og lageransvarlig. Vi har hurtig omsetning av varer store deler av året og vi ønsker å yte en profesjonell og effektiv tjeneste til våre kunder ved å sørge for et oppdatert varelager.

Arbeidsoppgaver:

  • Innkjøp av varer fra Norge / utland
  • Mottak / registrering av varer
  • Ansvar for logistikk på lager og vareplassering
  • Noe butikkarbeid / kontakt med kunder

Kvalifikasjoner:

  • Gode PC kunnskaper inkludert erfaring med lager-/logistikksystemer og nettbaserte verktøy (webshop)
  • Beherske engelsk muntlig / skriftlig
  • Ryddig
  • Takle høyt tempo og håndtere flere oppgaver / henvendelser parallelt

Oppstart så snart som mulig.

Høres dette ut som noe for deg eller noen du kjenner? Ta kontakt med Jørn ved spørsmål; telefon 23 17 79 80 eller e-post: [email protected]. Skriftlig søknad sendes til samme adresse.